050 - 3 123 123
U bent hier: Home | Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Prijsinformatie | reserveren

Waarom wordt er zoveel nadruk gelegd op de juistheid van persoonsgegevens?+
Waarom moet ik ook een mobiel telefoonnummer en e-mailadres opgeven?+
Waarom vraagt SRC naar de naam van mijn verzekeringsmaatschappij en mijn polisnummer?+
Ik ben getrouwd en gebruik de naam van mijn partner. Welke naam moet ik doorgeven bij de boeking?+
Worden mijn persoonsgegevens verstrekt aan derden?+
Kan ik bepaalde wensen doorgeven bij mijn boeking?+
Kan ik een excursie of programmaonderdeel overslaan of iets anders doen tijdens een groepsreis?+
Hoe zwaar is het programma van de SRC groepsreizen?+
Mag ik zelf de vluchten voor mijn reis regelen?+
Kan ik als alleenreizende ook een tweepersoonskamer op indeling met een vreemde boeken?+
Ik reis alleen. Kan ik voor mezelf een 2-persoonskamer boeken?+
Kan ik bij SRC ook een 3-persoonskamer boeken?+
Wat is een boeking op aanvraag?+
Waarom koopt SRC niet voor de hele groep genoeg tickets en hotelkamers in?+
Wat betekent ‘vertrekgarantie’?+
Wanneer krijg ik mijn reisbescheiden?+
Hoe weet ik of de reis die ik heb geboekt doorgaat?+
Wat gebeurt er als mijn reis niet doorgaat?+
Op mijn reisbescheiden staat dat ik de hoofdboeker ben. Wat betekent dat?+
Kan ik een reis annuleren?+
Kan iemand anders in mijn plaats op reis gaan?+
Kan ik, nadat ik geboekt heb, nog kiezen voor een andere reis?+
Kan ik een wijziging in mijn boeking aanbrengen?+
Kan ik mijn reis annuleren als er iets op mijn vakantiebestemming gebeurt?+
Ik heb via internet geboekt. Dan mag ik toch binnen een bepaalde periode een boeking ongedaan maken?+
Kan ik een vrijblijvende optie op een reis nemen?+
De reis die ik wil boeken is vol. Kan ik op een wachtlijst komen?+
Kan ik al een reis vastleggen die nog niet boekbaar is?+
Kan ik via SRC een hotel reserveren voor de dag(en) dat ik vertrek en/of aankom?+
Kan ik ergens zien wie mijn reisleider is?+
Kan ik bij een boeking de gegevens van thuisblijvers doorgeven, zodat er contact met hen opgenomen kan worden als er iets gebeurt?+
Hoe verlopen facturering en betaling?+
Kunnen mijn medereiziger(s) en ik apart betalen?+
Hoe weet ik wat inclusief en exclusief is bij de reissom?+
Is alles in het reisprogramma inclusief?+
Als ik een SRC-cultuurvakantie vergelijk met reizen van andere aanbieders, dan is 'ie wel eens duurder. Hoe kan dat?+
Hoeveel dagen duurt een reis precies?+
Ik reis alleen. Welke prijs betaal ik?+
Zijn fooien bij de prijs van de reis inbegrepen?+
Zijn de entreegelden bij de prijs inbegrepen?+
Wat zijn de ANVR en de SGR, en wat heb ik daar als reiziger precies aan?+
Waarom betaal ik voor het Calamiteitenfonds en wat is dat?+
Wat zijn luchthavenbelastingen en heffingen?+
Wat is een brandstoftoeslag? Mag ik die weigeren?+
Welke maaltijden kan ik verwachten?+
Hoe vaak krijg ik een maaltijd bij logies en ontbijt/halfpension/volpension?+
natasja-chat2017_282x285.jpg
Natasja Milliard
Reisadviseur
Als u vragen heeft over uw reis, dan kunt u mij of een van mijn collega's natuurlijk bellen op 050 - 3 123 123. Chatten via de 'Reishulp' kan ook. We helpen u graag!