U bent hier: Home | Algemene informatie

Opmerkingen en klachten

We doen er alles aan om onze reizen naar uw volle tevredenheid uit te voeren. Mochten we daar een keer toch niet helemaal in slagen, dan vindt u hieronder informatie over hoe u in dat geval moet handelen.

Als er iets misgaat tijdens de reis

We doen er alles aan om onze reizen naar volle tevredenheid uit te voeren. Mochten we daar onverhoopt niet (helemaal) in slagen en u constateert tijdens de reis een fout of onvolkomenheid, dan kunt u daarvan meteen melding maken. Doe dit bij de verantwoordelijke dienstverlener, zoals de chauffeur, de reisleider, de hotelier of een andere plaatselijke vertegenwoordiger van SRC. Vaak kan uw ongemak dan direct worden verholpen. Wordt uw klacht ter plekke niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan contact op met ons op het telefoonnummer +31(0)50 – 3 123 123. We kunnen op dit nummer geen sms-berichten of whats app-berichten ontvangen.

Kan uw klacht onverhoopt niet ter plaatse opgelost worden, vraag dan uw reisleider om een korte schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat de klacht ter plekke kenbaar is gemaakt, maar niet opgelost kon worden. Stuur SRC vervolgens tijdens of na de reis (in ieder geval binnen een maand) een e-mail (cs@srcreizen.nl) of brief met uw klacht en toelichting hierop en (een kopie van) deze reisleidersverklaring als bijlage. Als u foto’s heeft die betrekking hebben op de klacht, stellen we het op prijs deze ook te ontvangen.

Behalve per post of e-mail kunt u uw klacht ook digitaal insturen via dit formulier. SRC neemt alle klachten in behandeling die verzonden zijn binnen een maand na terugkomst. U krijgt altijd een reactie van ons. We nemen geen groepsklachten in behandeling, tenzij alle deelnemers de klacht ondertekend hebben. Hetzelfde geldt voor klachten die op het enquêteformulier staan.

U krijgt van ons altijd een reactie op uw opmerking of klacht.

Enquête

Uw mening telt! Wij horen graag van u wat u van uw vakantie met SRC Reizen vond. Uw ervaringen en oordeel zijn voor ons van groot belang. Met uw informatie kunnen wij de kwaliteit van onze reizen voortdurend in de gaten houden en verbeteren. Wij stellen het daarom erg op prijs wanneer u de moeite neemt om onze online reisenquête in te vullen. U ontvangt de SRC-reisenquête per e-mail enkele dagen na thuiskomst.

In de online enquête kunt u aangeven wat u van uw reis vond. Wilt u deze beoordeling toelichten? Of heeft u ideeën over of aanbevelingen voor de reis, hotels en/of excursies? Stuur dan een e-mail naar cs@srcreizen.nl of gebruik het formulier toelichting op uw reis. Wij nemen uw bevindingen mee in de evaluatie van uw reis.

Niet helemaal tevreden
Bent u niet helemaal tevreden over uw vakantie? Laat het ons dan weten. Gebruik hiervoor het formulier opmerkingen en klachten. Met dit formulier kunt u bijlagen, zoals foto's, meesturen.

U kunt uw klacht en/of opmerking ook per e-mail sturen naar cs@srcreizen.nl, of per post naar:
SRC Reizen
t.a.v. Cliëntenservice
Antwoordnummer 1530
9701 BR Groningen

U krijgt van ons altijd een reactie op uw opmerking of klacht. Let op: we nemen geen groepsklachten in behandeling, tenzij alle deelnemers de klacht ondertekend hebben.