Als er iets misgaat tijdens de reis
We doen er alles aan om onze reizen naar volle tevredenheid uit te voeren. Mochten we daar onverhoopt niet (helemaal) in slagen en u constateert tijdens de reis een fout of onvolkomenheid, dan kunt u daarvan meteen melding maken. Doe dit bij de verantwoordelijke dienstverlener, zoals de chauffeur, de reisleider, de hotelier of een andere plaatselijke vertegenwoordiger van SRC. Vaak kan uw ongemak dan direct worden verholpen. Wordt uw klacht ter plekke niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan contact op met ons op het telefoonnummer +31(0)50 – 3 123 123. We kunnen op dit nummer geen sms-berichten of whats app-berichten ontvangen.
Kan uw klacht onverhoopt niet ter plaatse opgelost worden, vraag dan uw reisleider om een korte schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat de klacht ter plekke kenbaar is gemaakt, maar niet opgelost kon worden. Stuur SRC vervolgens tijdens of na de reis (in ieder geval binnen een maand) een e-mail (info@srcreizen.nl) of brief met uw klacht en toelichting hierop en (een kopie van) deze reisleidersverklaring als bijlage. Als u foto’s heeft die betrekking hebben op de klacht, stellen we het op prijs deze ook te ontvangen.
SRC neemt alle klachten in behandeling die verzonden zijn binnen een maand na terugkomst. U krijgt altijd een reactie van ons. We nemen geen groepsklachten in behandeling, tenzij alle deelnemers de klacht ondertekend hebben. Hetzelfde geldt voor klachten die op het enquêteformulier staan.
U krijgt van ons altijd een reactie op uw opmerking of klacht.
Kan uw klacht onverhoopt niet ter plaatse opgelost worden, vraag dan uw reisleider om een korte schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat de klacht ter plekke kenbaar is gemaakt, maar niet opgelost kon worden. Stuur SRC vervolgens tijdens of na de reis (in ieder geval binnen een maand) een e-mail (info@srcreizen.nl) of brief met uw klacht en toelichting hierop en (een kopie van) deze reisleidersverklaring als bijlage. Als u foto’s heeft die betrekking hebben op de klacht, stellen we het op prijs deze ook te ontvangen.
SRC neemt alle klachten in behandeling die verzonden zijn binnen een maand na terugkomst. U krijgt altijd een reactie van ons. We nemen geen groepsklachten in behandeling, tenzij alle deelnemers de klacht ondertekend hebben. Hetzelfde geldt voor klachten die op het enquêteformulier staan.
U krijgt van ons altijd een reactie op uw opmerking of klacht.