050 - 3 123 123
U bent hier: Home | Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Opmerkingen en klachten

Ik heb een klacht tijdens de reis. Wat moet ik doen?+
Ik heb een klacht tijdens de verlenging van de reis. Wat moet ik doen?+
Mijn klacht is ter plekke niet of niet naar tevredenheid opgelost. Wat nu?+
Wat is de EU-compensatieregeling bij vluchtproblemen?+
Is SRC 24 uur per dag bereikbaar?+
Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over de klachtafhandeling door SRC?+
Hoe lang duurt een klachtenprocedure bij SRC?+
Ik wil mijn reiservaring delen met SRC. Wat kan ik doen?+
Ik heb mijn klacht kenbaar gemaakt op het enquêteformulier maar hoor niets van SRC. Hoe kan dat?+
Ik wil graag foto’s sturen naar medereizigers. Kan SRC hierbij helpen?+
Ik wil graag een bericht sturen aan de reisleider. Kan dat?+
mathilda-chat2017_282x285.jpg
Mathilda Gordon
Reisadviseur
Als u opmerkingen of klachten heeft die u met ons wilt delen, dan kunt u mij of een van mijn collega's ook bellen op 050 - 3 123 123. Chatten via de 'Reishulp' kan ook. We helpen u graag!